Urban Happiness

Сюжет з Фестивалю культур на zaxid.net

1 Comment

В прошлую суботу я вела Фестиваль культур, организованый AIESEC.

Сюжет снимали ТРК Люкс , потом его продублировали еще на  24 канале , потом этот же сюжет продублировал zaxid.net.

Все вроди бы ничего, если бы они правильно написали мое имя и фамилию!

Коментар до сюжету:

• Наталя Ляб’ївна – координатор фестивалю.

Я не Ляб’ївна, я Аляб’єва!!!

Я не координатор Фестивалю, я його ведуча!!

Я кординатор з комунікацій AIESEC Україна.

Сюдячи зі всього “кординатор з комунікацій AIESEC Україна” виявилось “много букф” для журналістів, і вони не напрягаючись назвали мене координатором Фестивалю.

А сам відео-сюжет можна подивитись тут:

Author: Natasha Aliabyeva

Adorable :)

One thought on “Сюжет з Фестивалю культур на zaxid.net

  1. Что касается темы, то мне кажется что ее актаульность будет понятна только через некоторое время.

Leave a comment